حسین کیانی نیا

یادداشتهای اجتماعی، فرهنگی، هنری، ادبی، اقتصادی، مذهبی و سیاسی

تجربه من از کنکور دکتری با چاشنی کرونا!

از کنکور دکتری برایتان می‌نویسم!

کنکور دکتری

اول اینکه عوامل اجرایی از جمله مراقبان و حراست رفتار خوبی داشتند و سعی در اجرای هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی در حد توانشان!

اما پروتکل‌های تعبیه شده از سوی سازمان سنجش بسیار سطحی و ابتدایی بود!

مکان برگزاری آزمون به هیچ‌وجه استاندارد نبود. تهویه هوا تقریبا تعطیل، سازوکار خاصی برای فاصله‌گذاری در زمان ورود و خروج افراد وجود نداشت. آزمون با نیم‌ساعت تاخیر آغاز شد. فاصله‌ی صندلی‌ها را می‌توانستند بهتر طراحی کنند که نکردند!

دوربین‌ها و عکاسان وابسته به سازمان سنجش، مدام از جاهایی که به نفعشان بود عکس می‌گرفت! زمان‌بندی و ارائه دفترچه‌های اختصاصی و استعداد تحصیلی + زبان، فوق‌العاده غیرمنطقی و مدیریت نشده بود و خیلی‌ها را کلافه کرده بود!

گرمای هوا، کولرهای آبی کم‌توان، سختی تحمل ماسک برای چهار ساعت پیاپی، نارسایی اکسیژن به مغز و استرس ناشی از کرونا هم، خود مزید بر علت بود تا به نظر خودم، نتوانسته باشم نمره مطلوبی در این آزمون کسب کنم. به هر حال هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حسین کیانی نیا هستم. کارشناس ارشد توسعه روستایی، فعال اجتماعی و جهادی. در این وبگاه دیدگاه‌ها، مقالات، اشعار، متون ادبی و نتایج پژوهش‌هایم را با شما به اشتراک می‌گذارم!
Designed By Erfan Powered by Bayan