حسین کیانی نیا

یادداشتهای اجتماعی، فرهنگی، هنری، ادبی، اقتصادی، مذهبی و سیاسی

تبلیغات محیطی حق استقلال است...

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران

همانطور که در تمام لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال دنیا، تبلیغات محیطی، حق پخش تلویزیونی و درآمد بلیط‌فروشی از آن باشگاه‌هاست، در صورتی که خواهان حرفه‌ای شدن حقیقی و نه صوری فوتبال ایران هستیم، باید باشگاه‌ها از این حقوق به حق خود برخوردار شوند.
حال که باشگاه پرافتخار استقلال ایران، به پرچمداری سردار آجرلو و با حمایت تمامی هوادارانش، قدم در راه حرفه‌ای شدن گذاشته است، سازمان لیگ فوتبال ایران باید مطابق قانون در مقابل این خواسته به حق باشگاه استقلال کرنش کرده و از دست‌درازی به حقوق این باشگاه و سایر باشگاه‌های فوتبال ایران، خودداری کند.
ما هواداران باشگاه پرافتخار و با اصالت استقلال ایران، تا آخرین لحظه و برای احقاق حقوق باشگاه مورد حمایتمان، از سردار آجرلو و مجموعه باشگاه در راه اخذ عواید تبلیغات محیطی حمایت خواهیم کرده و قدمی از این مسیر، کوتاه نخواهیم آمد.

یکی از هواداران باشگاه استقلال ایران
حسین کیانی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حسین کیانی نیا هستم. کارشناس ارشد توسعه روستایی، فعال اجتماعی و جهادی. در این وبگاه دیدگاه‌ها، مقالات، اشعار، متون ادبی و نتایج پژوهش‌هایم را با شما به اشتراک می‌گذارم!
Designed By Erfan Powered by Bayan